Projectmanagement

Projectmanagement is een ruim begrip en kan bestaan uit toezichthouden en/of directievoeren vanuit de opdrachtgever, of de organisatie rondom de realisatie van een project vanuit de opdrachtnemer. In beide gevallen zijn kwaliteit en kostenbewaking keywords in het managen van het project.

Denkbare managementtaken welke wij als toezichthouder en/of directievoerder uit handen kunnen nemen zijn:

  • Organisatie omtrent de aanbesteding
  • Bewaken van kwantiteit en kwaliteit
  • Bewaken van de projectkosten
  • Bewaken van de planning
  • Bewaken van benodigde overleg tussen opdrachtnemer en betrokken partijen
  • Bewaking van de veiligheid op de werkvloer
  • Bewaken van de oplevering
  • Verzorgen van bouwvergaderingen inclusief de verslaglegging ervan

Denkbare managementtaken waar u als opdrachtnemer ons verantwoordelijk voor kan maken zijn:

  • Planning
  • Inkoop
  • Aansturen, instrueren en controleren werknemers en (onder)aannemers
  • Calculaties (meer-/minderwerk)
  • Bewaking van kwantiteit en kwaliteit
  • Bewaking van de veiligheid op de werkvloer
  • Uitzetwerkzaamheden
  • Overleg met opdrachtgevers, aannemers, betrokken instanties, etc.
  • Projectadministratie

Bent u geïnteresseerd of heeft u vragen, neemt u dan eens vrijblijvend contact met ons op.

Lees meer over advisering of projectvoorbereiding

Scroll naar boven